Wczytuję dane...

Akcja "O czym zapomniał Leonardo"

"O czym zapomniał Leonardo" to wyjątkowa akcja skierowana do stylistek rzęs, zrealizowany spot podkreśla wagę ich pracy. Na co dzień te wyjątkowe osoby upiększają tysiące spojrzeń. Porównując ich pracę do dzieła Leonarda da Vinci chcieliśmy zwrócić uwagę na to ile pasji i miłości każda stylistka wkłada w swoją pracę. Oko klientki niczym najznamienitsze płótno służy do stworzenia prawdziwego dzieła sztuki. Jak wspominają stylistki, ich praca cieszy je najbardziej, gdy widzą reakcję swoich klientek, gdy wiedzą, że dzięki nim ich klientka czuje się piękniejsza. 

 

 

 

Od 17 września każdy zadawał sobie pytanie "O czym zapomniał Leonardo". Akcja intrygowała i ciekawiła wszystkich. Samochody marki Traficar ozdobione rzęsami opanowały cały Kraków. Wtedy nadszedł czas na wyjawienie tajemnicy, 24 września opublikowaliśmy spot, który podkreślał rolę stylistki. Tylko stylistka rzęs jest na tyle odważna, by poprawić dzieło prawdziwego mistrza Leonarda da Vinci. Nasz spot w pierwszym dniu publikacji uzyskał aż 2000 wyświetleń. Do zamówień naszych klientów dodaliśmy 3000 magnesów Damy z gronostajem oraz 1000 breloczków do kluczy. Organizowane konkursy, które dotyczyły całej akcji zebrały bardzo wiele komentarzy i zgłoszeń. Podczas trwania akcji wizyty na naszej stronie wzrosyły aż o 148%. Jesteśmy dumni z efektów kampanii "O czym zapomniał Leonardo". Naszymi działaniami chcieliśmy zwrócić uwagę na niedoceniany należycie zawód stylistki rzęs. Cieszymy się, że dzięki naszym działaniom stylistki rzęs mogły poczuć się docenione. 24 września został ogłoszony Światowym Dniem Stylistki Rzęs, dzięki temu każda stylistka rzęs będzie mogła celebrować swoje własne święto.  

 

Zobacz spot

Zobacz artykuł o akcji