Wczytuję dane...
Kontakt

noble lashes, kontakt, rzęsy, przedłużanie rzęs

Biuro obsługi klienta:

E-MAIL: sklep@noblelashes.pl

Na wszystkie Państwa pytania staramy się odpowiadać w ciągu 24 godzin.

Infolinia:

TEL: 500 045 413

Infolinia czynna pn. - pt. 9:00 - 15:30

(Infolinia nie przyjmuje wiadomości SMS ani MMS)

Mówimy po polsku i angielsku 

We speak English 

  

Dane do przelewu w PLN:

Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna
Nowowiejska 33
32-300 Olkusz

Numer konta: 97 2490 0005 0000 4500 3606 1098
(Alior Bank)

-------------------------------------

Przelew z zagranicy PLN:

SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: PL 97 2490 0005 0000 4500 3606 1098

-------------------------------------

Prosimy o nieprzelewanie kwot za zakupy w EURO na konto PLN oraz kwot za zakupy w PLN na konto EURO lub GBP, gdyż może się to wiązać z dodatkowymi opłatami z Państwa strony.

-------------------------------------

 

Dane do przelewu w EURO:

Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna
Bank Vub Banka (Słowacja)

IBAN: SK 15 0200 0000 0036 2177 0351
SWIFT: SUBASKBX

Informacje dodatkowe - jeśli są wymagane przez bank (Kod banku: 0200  Oznaczenie banku: SUBA)

 

-------------------------------------

Dane do przelewu w GBP:

Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna 
Nowowiejska 33 
32-300 Olkusz

SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: PL 
79 2490 0005 0000 4600 2101 1435

 

-------------------------------------

Konto do wpłat w Czeskich Koronach CZK:

 

Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna

Era Banka (Czechy)

Nr. rachunku 272539130 / 0300 (CZK)

-------------------------------------

PayPal: sklep@noblelashes.pl

Przy płatności PayPal musimy doliczyć prowizję, ponieważ do każdej transakcji PayPal nalicza ponad 5% prowizji. Dlatego 3% dodajemy do FV na poczet pokrycia części tej prowizji, natomiast resztę prowizji bierzemy na siebie. Płatności błyskawiczne PayPal księgujemy od razu, inne formy płatności jak np. czek i inne niebłyskawiczne formy wymagają kilku-kilkunastu dni zanim system PayPal je zaksięguje.

-------------------------------------

Ważne dla klientów wybierających sposób przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej:

Informujemy iż otrzymaliśmy od Poczty Polskiej oświadczenie,  że ewentualne zastrzeżenia dotyczące terminowości doręczenia  przesyłek adresatowi nie mogą być przedmiotem postępowania reklamacyjnego z powodu wyłączenia odpowiedzialności  operatorów pocztowych za terminowość doręczenia przesyłek listowych  rejestrowanych zgodnie z art. 23 Światowej Konwencji Pocztowej.  Operatorzy pocztowi nie ponoszą odpowiedzialności za  terminowość  doręczenia przesyłek rejestrowanych, nawet tych nadanych jako  priorytetowe . Informacja o zakresie odpowiedzialności dla usług  pocztowych zamieszczona jest na stronie internetowej Poczty Polskiej. Poczta Polska rozpatruje reklamacje niezwłocznie i udziela odpowiedzi w  terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od dnia otrzymania reklamacji.

Napisz do nas
*pola obowiązkowe