Biuro obsługi klienta:
E-MAIL: sklep@noblelashes.pl
Na wszystkie Państwa pytania staramy się odpowiadać w ciągu 24 godzin.
Infolinia:
TEL: 500 045 413
Infolinia czynna pn. - pt. 9:00 - 15:30
(Infolinia nie przyjmuje wiadomości SMS ani MMS)
Mówimy po polsku i angielsku
We speak English
Dane do przelewu w PLN:
Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna
Nowowiejska 33
32-300 Olkusz
Numer konta: 97 2490 0005 0000 4500 3606 1098
(Alior Bank)
-------------------------------------
Przelew z zagranicy PLN:
SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: PL 97 2490 0005 0000 4500 3606 1098
-------------------------------------
Prosimy o nieprzelewanie kwot za zakupy w EURO na konto PLN oraz kwot za zakupy w PLN na konto EURO lub GBP, gdyż może się to wiązać z dodatkowymi opłatami z Państwa strony.
-------------------------------------
Dane do przelewu w EURO:
Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna
Bank Vub Banka (Słowacja)
IBAN: SK 15 0200 0000 0036 2177 0351
SWIFT: SUBASKBX
Informacje dodatkowe - jeśli są wymagane przez bank (Kod banku: 0200 Oznaczenie banku: SUBA)
-------------------------------------
Dane do przelewu w GBP:
Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna
Nowowiejska 33
32-300 Olkusz
SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: PL 79 2490 0005 0000 4600 2101 1435
-------------------------------------
Konto do wpłat w Czeskich Koronach CZK:
Noble Group Wojciechowski Sp. Jawna
Era Banka (Czechy)
Nr. rachunku 272539130 / 0300 (CZK)
-------------------------------------
PayPal: sklep@noblelashes.pl
Przy płatności PayPal musimy doliczyć prowizję, ponieważ do każdej transakcji PayPal nalicza ponad 5% prowizji. Dlatego 3% dodajemy do FV na poczet pokrycia części tej prowizji, natomiast resztę prowizji bierzemy na siebie. Płatności błyskawiczne PayPal księgujemy od razu, inne formy płatności jak np. czek i inne niebłyskawiczne formy wymagają kilku-kilkunastu dni zanim system PayPal je zaksięguje.
-------------------------------------
Ważne dla klientów wybierających sposób przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej:
Informujemy iż otrzymaliśmy od Poczty Polskiej oświadczenie, że ewentualne zastrzeżenia dotyczące terminowości doręczenia przesyłek adresatowi nie mogą być przedmiotem postępowania reklamacyjnego z powodu wyłączenia odpowiedzialności operatorów pocztowych za terminowość doręczenia przesyłek listowych rejestrowanych zgodnie z art. 23 Światowej Konwencji Pocztowej. Operatorzy pocztowi nie ponoszą odpowiedzialności za terminowość doręczenia przesyłek rejestrowanych, nawet tych nadanych jako priorytetowe . Informacja o zakresie odpowiedzialności dla usług pocztowych zamieszczona jest na stronie internetowej Poczty Polskiej. Poczta Polska rozpatruje reklamacje niezwłocznie i udziela odpowiedzi w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od dnia otrzymania reklamacji.